followers comel

Sunday, 18 November 2012

Yang Kurasakan

Assalamualaikum. 

Rasanya macam agak lama tak mencoret sesuatu kat sini -.-' Alkisahnya, semalam dan hari ni aku dilanda penyakit 'misteri'. Pening kepala sampai jalan pun terhuyung-hayang, makan pun tak berapa nak lalu, siap rasa nak termuntah lagi -.-'' Tak pernah lagi rasanya sebelum ni jadi macam ni. 

Program Ben yang awal-awal aku bagi nama tu, terpaksa aku cancelkan sebab tak larat nak pergi. Huwaa. Sedihnya dalam hati :'( Takpe, takde rezeki lagi. Lepas-lepas ni, akan aku manfaatkan sebaik mungkin.

#Oh ya, wishlist sebelum ni dah tercapai. I bought a pair of Zucca wedges shoes. Sweet sangat2 :D

No comments:

Post a Comment