followers comel

Saturday, 4 August 2012

Syukur


Kecewa?
Itu bukan lagi perkataan yang menjadi pilihan hidup aku. 
Itu bukan lagi perkataan yang tercoret dalam diari hidup aku :')


Saban hari kita diuji. 
Dan kecewa bukanlah penyelesaiannya.
Aku belajar itu.
Setiap hari aku melalui fasa kematangan.
Alhamdulillah, hari ini aku melalui satu lagi proses kematangan dalam diri aku :')


Aku bermula dengan kosong;
bermula dengan result semester satu yang maha teruk.
Tapi aku bangkit untuk semester dua. 
Walaupun masih tak mencapai tahap idaman kalbu, tapi at least aku survived. 
Aku berjaya buktikan yang aku boleh andai aku MAHU :')


Syukur.
Sesungguhnya banyak lagi yang harus diperbaiki. 
Aku sedar itu. 
Tahniah buat rakan-rakan.
Maaf kalau aku tak sehebat kalian.
Tapi menjadi diri sendiri itu lebih mulia.


Sekian. 

No comments:

Post a Comment