followers comel

Monday, 30 July 2012

Sayang

Siapa tahu define erti sayang?
Siapa pernah rasa perasaan sayang?






Macam sayang seorang abang terhadap adiknya :')

#Maaf, ni gambar curi. Lariiiiiiiiii~ :p 


Bagi aku;

SAYANG bila aku takut kehilangan... 

SAYANG bila aku sentiasa mendoakan kegembiraan seseorang 
biarpun dia bukan milik aku :')

dan..
aku SAYANG kawan-kawanku,
aku SAYANG kenangan kita :') 


Aku tahu aku dah banyak buat silap sebelum ni. 
Aku dah pertaruhkan sebuah nama PERSAHABATAN hanya kerana SAYANG..
SAYANG yang lebih daripada sayang seorang sahabat 

tapi aku bersyukur, kerana sampai saat ini, dia masih sudi terima aku. untuk bergelar seorang kawan baik. bukan mudah. bukan mudah. kalau kau pernah rasa terluka dengan seseorang, tetapi kau sanggup lupakan kepedihan lalu hanya kerana ingin menjaga sebuah persahabatan, kau sangat awesome, okay? :')

Terima kasih KAWAN. sekarang kita KAWAN BAIK kan? 

Saya sayang Awak. Jangan tanya saya lagi apa maksud SAYANG ye?

Replace perkataan SAYANG tu dengan TAKUT UNTUK KEHILANGAN :')

Saya TAKUT UNTUK KEHILANGAN awak :')

No comments:

Post a Comment