followers comel

Friday, 2 March 2012

Terima kasih Berita Harian :')

Assalamualaikum. 

Entry yang kedua untuk 1 Mac :D Hehe. Petanda permulaan baik untuk Semester 2, mungkin? ;)   Lepas Mak balik sekejap tengah hari tadi, terus aku tanya, beli paper tak hari ni? Takut jugak kalau Mak tak beli macam minggu lepas -.-' 

Aku dah macam berebut dengan Abah dah nak baca paper, tapi yang aku utamakan mestilah akhbar Varsiti, yang terselit kat tengah-tengah Berita Harian. 

Alhamdulillah, hari ni sajak yang aku hantar dua minggu lepas dah tersiar. Terima kasih Berita Harian! Percubaan pertama hantar ke Varsiti amat membuahkan hasil ;')


Memandangkan aku suka berkarya dan ilham biasanya datang mencurah-curah tanpa mengira masa, jadi aku telah mewujudkan satu blog, khas untuk karya-karya aku. Tapi, say no to plagiarism k! Haha 

p/s: berusaha untuk berkarya lebih banyak dalam 2012 ni. InsyaAllah :D 


2 comments:

  1. wah..congratz! teruskn berkarya k..:)

    ReplyDelete
  2. Mysara: thanks! InsyaAllah, akan terus berkarya hingga ke nafas yang terakhir :')

    ReplyDelete