followers comel

Tuesday, 7 February 2012

Masa untuk bershopping! :D

Assalamualaikum. 

Alhamdulillah, selepas berjam-jam membetulkan sambungan wayar USB fon ni, akhirnya boleh connect juga ke netbook :') #Nak transfer gambar tapi netbook tak ada bluetooth  pulak T____T

Setelah beberapa hari aku terperap dalam rumah sepanjang cuti semester ni, ni lah kali pertama aku keluar. Keluar dengan Mak ye. Hehe #Biasalah anak perempuan sorang :)

Mula-mula ke pejabat pos, settlekan satu urusan penting. Lepas tu Mak ajak pergi shopping barang sikit. Untuk persiapan sem 2 nanti :D 


Beli beg troli yang baru sebab yang lama, dah patah penyangga kat roda tu T____T Tapi beg kali ni besar sikit daripada yang dulu tu. Ye lah, baju dah bertambah, mana muat nak sumbat semua dalam beg lama yang kecik tu --'' 

Penyangkut gelung tu pulak khas untuk tempatkan tudung-tudung aku :D #Jeles tengok Mak gantung tudung-tudung dia macam tu. Haha. Tak adalah. Kebetulan ternampak penyangkut tu, jadi rembat la satu. Kali ni jimat kos sebab tak shopping banyak-banyak macam selalu. Beli track suits dan tali pinggang buckle besar tu. Terkejut Mak tengok buckle yang besar tu. Trend sekarang kan Mak. Kehkehkeh. Tudung warna maroon pulak nak matchingkan dengan baju kurung warna putih + maroon. Sebelum ni aku pakai shawl, tapi lately aku rasa tudung bawal lebih comel la ^_^


Bukan E'ka Zulaikha namanya kalau tak beli komik untuk dibuat koleksi ^_^ Suka sangat kali ni sebab berjaya rembat dua buah komik seram sekali gus :D Komik Shabu-shabu yang warna pink tu jugak sangat comel ^_^ Setakat ni baru ada 4 koleksi komik Shabu-shabu. Komik seram, jangan cakap la~ Lawak Kampus pun dah cukup 12 jilid, tunggu masa nak tambah stok je =P Air C2 tu pulak air favourite aku kalau berkunjung ke 7-Eleven :D 

Shabu-Shabu 


Sangkala Puaka
#dah habis baca. Komik bertajuk 'blog' tu, scary la jugak. hehe 


Rasukan Siluman 

Lepas je lunch kat satu warung dan teman Mak beli-belah barang-barang dapur dan kedai kat satu kedai borong ni, kitorang terus balik. Kali ni aku rasa aku agak berbeza, sebab tak terlalu boros macam selalu. Hehe. Thanks Mak atas semua :D 

p/s: Mak belikan cadar dan comforter baru untuk aku. Dua tiga hari lepas dah. Pink gitew. Haha. Tetiba je kan?

p/s: menunggu baju-baju dan 'barang-barang' yang dibeli secara online

Tuan empunya blogshop siap snap picture untuk bukti pembungkusan. Hehe
Nama aku dieja silap. E'ka Zulikha? Macam kelakar je. Hehe
Lusa baru dia pos. Memang lambat sikit, tapi sabar tu sebahagian daripada iman kan? :D

2 comments:

  1. haha.kemain lagi tali pinggang tu. sampai mak terkejut. haha. btol2..memang trend skrg ni.hehe

    ReplyDelete
  2. hehe. tak pernah pakai pun sebelum ni, tu yang mak terkejut tu :D

    ReplyDelete