followers comel

Sunday, 5 February 2012

Love My Teddy Bear Contest :D

Assalamualaikum. 

Dah lama tak join contest yang memerlukan LIKE ni. Hehe 
Kali ni nak mencuba nasib sekali lagi :D 
Maklumlah bosan waktu cuti semester ni T____T 

Dengan rasa rendah dirinya, saya memohon pertolongan anda semua. 
Hanya dengan menekan butang LIKE, anda sudah cukup berjasa kepada saya :D 

Jom terjah page Comelnya Teddy Bear Nih dan tekan LIKE


Kemudian pergi ke gambar saya dan tekan LIKE! :D 


#Saya mempertaruhkan gambar ni. 
Ye, saya tahu saya tak secomel teddy bear tu --''

Terima kasih yang tak terhingga kepada sesiapa yang sudi menekan LIKE :D 
Jasa anda amat dihargai :DD

Oh ya, bagi blogger yang telah mengundi saya, tinggalkan e-mel anda di ruangan komen entri ini kerana saya bercadang untuk memberikan prepaid bernilai RM10 (Celcom/Maxis) secara percuma kepada anda sekiranya saya berjaya memenangi hadiah pertama :)
Pemilihan akan dilakukan secara random!

Jadi apa tunggu lagi?
LIKE page Comelnya Teddy Bear Nih dan gambar saya sekarang! :D




6 comments:

  1. Hai dear. saya dah like gambar awak. done follow you ;)

    ReplyDelete
  2. hai chumill!! ^^ ...cik eiyqa jalan2 sini dan like pic kamu..also be your follower yg ke 33 hehehe.....nice pic cayum...:))

    ReplyDelete
  3. korang semua, thanks a lot. tapi tak menang first prize..so..hehe

    ReplyDelete