followers comel

Thursday, 29 December 2011

Obses -.-'

Assalamualaikum..

Hari ni, bangun je dari tidur, terus siap-siap nak ke bilik pos kat pejabat kolej. Hati melonjak-lonjak riang sebab bungkusan dah sampai hari ni. Yuuhuu! Tak sabar betul rasanya. Belakangan ni, aku dah jadi macam obses dengan blouse yang kembang kat bawah dan ada ropol-ropol. Erk? 0.o Aku pun tak tahu kenapa aku dah berubah dengan mendadak. Mungkin tu petanda bahawa aku makin menyenangi hormon kewanitaan ni? #Ha sudah! 

Tapi panas tak selalu sampai ke petang, kadang-kadang hujan di tengah hari T_____T Blouse kuning yang selama ni amat menarik perhatian aku kat blogshop tu hanya indah khabar dari rupa. Blouse tu memang comel, tapi mungkin silap aku kot sebab tak jaga badan. Blouse tu tak muat laa T__________T Macam mana ni? Kan dah melayang duit RM##. Huhu 

Nanti kalau ada masa aku akan upload gambar blouse tu. Tiba-tiba aku terasa nak buat blogshop preloved items la. Tapi ada ke orang yang nak beli? :| Sebelum ni aku jual preloved items secara direct je, tak perlu pos segala bagai. Lagi senang kan? Pembeli pun tak perlu nak bayar caj tambahan untuk pengeposan kan? 

P/S: Masih memikirkan cara yang halal untuk menambahkan duit poket. Any idea? 0.o 


No comments:

Post a Comment