followers comel

Wednesday, 28 December 2011

Sebelum Januari


Assalamualaikum..

Tak lama lagi 'peperangan besar' akan bermula. Wish me luck :')


Kata mengadap book. Tapi kesudahannya, mengadap Facebook -.-'

Jadual Final Exam ED220. Fuhhhh! =.=

Wednesday 9.00 am - 12.00 pm
(4/1/12) EDU 404
(History and Development of Education)
Venue: Cendana


Thursday 9.00 am - 11.00 am
(5/1/12) CTU 551
(Tamadun Islam dan Tamadun Asia)
Venue: Cendana


Sunday 9.00 am - 12.00 pm
(8/1/12) EDU 430
(Introduction to Guidance and Counselling)
Venue: Cendana


Friday 8.30 am - 11.30 am
(13/1/12) TSL 420
(Literature in English)
Venue: Tec 2


Wednesday 2.15 pm - 5.15 pm
(18/1/12) TSL 426
(Linguistics in Language Teaching)
Venue: Dedaru

Ya Allah, sesungguhnya kurniakanlah aku yang terbaik, sebagaimana yang telah aku usahakan. Berikanlah kebahagiaan buat Mak Abah Ceksu Pokpa dan sesiapa sahaja yang telah banyak berkorban demi kebahagiaan aku, dengan kejayaan yang bakal akukecapi. Sesungguhnya jasa mereka tak dapat aku balas dengan wang ringgit~

Study week ni aku langsung tak pulang ke kampung halaman. Langsung tak dapat nak kucup tangan Mak dan Abah. Langsung tak mampu nak tidur atas katil queen yang empuk. Langsung tak berpeluang peluk kucing-kucing bulu lebat yang gebu. Langsung tak boleh nak usik Adik tembam yang jarang sekali boleh ketemu. Tapi aku sanggup hadapi semua tu. Aku rela. Shah Alam dengan Terengganu memang boleh dicapai. Tapi aku simpan dulu perasaan yang membuak-buak di dada ni. Aku tunggu Januari. Aku tunggu Januari. Nak lempiaskan semua sekali gus :')

P/S: Selamat menempuh final exam buat semua. Jangan lupa Januari tau ;) Hehe


2 comments: