followers comel

Saturday, 8 October 2011

the burning desire


Ni kisah semalam. Entah kenapa tiba-tiba aku semangat nak join aktiviti kat UiTM ni =.=" Hehe. Ni semua kupon punya pasal. Amboi E'ka, tak boleh ikhlas sikit ke bila nak join program? what the fish kan -..- 

Okay, proceed. Ceramah kaunseling yang bertajuk The Burning Desire tu memang mantop habis bagi aku :D Part last yang tak boleh tahan, bila lampu dimalapkan dan si penceramah mula mendayu-dayu. Menitis jugak air mata aku dua tiga titik sebab sebak sangat-sangat. Aku dengar orang yang duduk sebelah aku asyik menarik hingus dia supaya tak terus jatuh ke bumi (betul ke analogi ni? 0.o) 


*Sila abaikan cadar aku yang dah sebulan tak basuh tu -..-* 

Dalam kegawatan ekonomi yang melanda dunia aku sekarang ni, sempat lagi aku rembat buku ni malam tadi -.-" Bukannya apa, aku rasa susah nak dapat buku limited edition dengan harga RM10 zaman sekarang. hehe. Lagipun aku rasa selama ni duit aku dah banyak habis untuk beli novel dan komik, apa salahnya kalau kali ni aku beli buku motivasi + kaunseling kan? Kata TESL (apa kaitannya? 0.o) 

Tetiba rasa insaf je lepas dengar ceramah malam tadi. Rasa semangat yang down sebelum ni dah mula up balik. Maceh lah cik Ima sebab ajak saya pergi :D 

p/s: lepas ni mungkin dah tak beli nasi ayam kat DC. sebab servis lambat gila -.-" memang tergesa-gesa la malam tadi. pfffffff. sabar je la kan. kata TESL? 0.o




1 comment:

  1. wah, semangat beli buku motivati... bagus zue, baguss... #bangge

    ReplyDelete